କହିଦେଲେ ଏଠି କୁଳ କୁଟୁମ୍ବକୁ ଲାଜ ତାପରେ ଦୁନିଆ ହସିବ, ନ କହିଲେ କୁଳ ବୁଡ଼ିଯିବ ପରା ସମାଜକୁ ଡରି ରହିବ..!... କହିଦେଲେ ଏଠି କୁଳ କୁଟୁମ୍ବକୁ ଲାଜ ତାପରେ ଦୁନିଆ ହସିବ, ନ କହିଲେ କୁଳ ବୁଡ଼ିଯିବ ପରା ...
ସୁଗୁଣ ସୁନ୍ଦର ପଣ ଯାକ ଭାଳି ଭାଳି ନାମ ଜପୁଥିବି ଏକା ଧରି ଜପାମାଳି । ୪ । ଅଖିଳ ସୌଭାଗ୍ୟବତୀ ମଉଳିର ମାଳି ତୁନିହୁ... ସୁଗୁଣ ସୁନ୍ଦର ପଣ ଯାକ ଭାଳି ଭାଳି ନାମ ଜପୁଥିବି ଏକା ଧରି ଜପାମାଳି । ୪ । ଅଖିଳ ସୌଭାଗ୍ୟବତ...
ସ୍ୱାଭିମାନ...... ମୋ ବଂଶ ରକ୍ତର ..... ସ୍ୱାଭିମାନ...... ମୋ ବଂଶ ରକ୍ତର .....
ସମ୍ପର୍କେ ଜଡ଼ିତ ସମ୍ପର୍କେ ଜଡ଼ିତ
ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ବପ୍ନ ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ବପ୍ନ
ସଭିଏଁ ଖୋଜୁଛେ ସଭିଏଁ ଖୋଜୁଛେ